Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Μάνος Πυροβολάκης – «Η Λάμπα»

Μετά το “Μπορεί να βγω” το δίδυμο Πυροβολάκης-Στίγκας συνεργάζεται ξανά με τον Νίκο Μωραΐτη, σε ένα τραγούδι διαφορετικού ύφους αυτή την φορά.

Ας είναι τα τραγούδια στους περίεργους καιρούς που ζούμε σαν τα φωτάκια στα παιδικά μας δωμάτια για να μην φοβόμαστε στο σκοτάδι..

Κύριες και κύριοι, “η Λάμπα»!

Καλή ακρόαση



from music.net.cy http://ift.tt/2kmZYlj
on IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου