Το υπέροχο «Εγώ Που Το ‘Θελα Πολύ» προσθέτει στη προσωπική δισκογραφία του ο Γιώργος Καραδήμος. Ο Γιώργος Καραδήμος συστήνει το νέο τραγούδι του. Για να γίνει πραγματικότητα συνεργάζεται με το συνθέτη Χρυσόστομο Καραντωνίου και το στιχουργό Νίκο Μωραΐτη, σε μία δημιουργία που τον βοηθά να αποκαλύψει ένα διαφορετικό τραγουδιστικό προφίλ. Το «Εγώ Που Το ‘Θελα Πολύ» είναι ένα τραγούδι […]
Περισσότερα στο hit-channel.com
from Hit Channel http://ift.tt/2mfXVAo
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου