Ο Γιώργος Καραδήμος, συνεργάζεται στο νέο του τραγούδι με τον συνθέτη Χρυσόστομο Καραντωνίου και τον στιχουργό Νίκο Μωραΐτη, σε ένα τραγούδι που τον βοηθά να αποκαλύψει ένα διαφορετικό τραγουδιστικό προφίλ.
Το “Εγώ που το ‘θελα πολύ“, με χαρακτηριστική την παρουσία της κρητικής λύρας, είναι ένα τραγούδι που συγκινεί.
Κυκλοφορεί από τη Feelgood Records
Το post Γιώργος Καραδήμος “Εγώ που το ‘θελα πολύ” | Νέο τραγούδι αναρτήθηκε πρώτη φορά στοMusicPress.
from MusicPress http://ift.tt/2mpbyMH
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου