Νέα μουσική από τους Depeche Mode! Λίγους μήνες πριν την εμφάνισή τους στην Αθήνα, στις 17 Μαΐου στο Terra Vibe, οι Depeche Mode ανακοινώνουν την κυκλοφορία του νέου τους άλμπουμ “Spirit”. Πρόκειται για το 14ο δίσκο του συγκροτήματος που έρχεται τέσσερα χρόνια μετά το “Delta Machine”, το οποίο έφτασε στην κορυφή σε 12 χώρες από την […]
Περισσότερα στο hit-channel.com
from Hit Channel http://ift.tt/2koCv3s
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου