Τρίτη 28 Μαρτίου 2017
Το “Εννέα και Πέντε” επανήλθε δυναμικά στην Αθήνα!
Γράφει η Μαρία Αβραμίδου Φωτογραφίες: Αφροδίτη Ζαγγανά Ανήκω στους θεατές που επιστρέφουν στο «Εννέα και Πέντε» –και τυγχάνει να γνωρίζω πως είμαστε
from MusicCorner.gr http://ift.tt/2o3Jh39
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου