Τράβαγε φωτογραφίες σαν μια από τους πολλούς fan. Μετά το ταξίδι της στο Άμστερνταμ για να απολαύσει τη συναυλία του αγαπημένου της The Weeknd, η Selena Gomez ακολούθησε τον rapper και στη Βραζιλία. SAO PAULO, BRAZIL 🇧🇷 💚💚💚💚 A post shared by The Weeknd (@theweeknd) on Mar 26, 2017 at 5:41pm PDT Ο Καναδός καλλιτέχνης, τραγούδαγε live στο […]
Περισσότερα στο hit-channel.com
from Hit Channel http://ift.tt/2nwwcOt
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου