Ο Βασίλης Βαφειάδης μετά την πρώτη του δουλειά με τίτλο «Tο άλλο σου μισό» σε στίχο και μουσική του ίδιου επιστρέφει με «πολλά γκάζια» όπως λέει ο ίδιος… «Έχω πάθει ζημιά».
Στίχους και μουσική υπογράφει ο Παναγιώτης Κιρτσέλης. Κυκλοφορεί από την Paper Music σε επίσημη διανομή της Spicy.
Και… Έχουμε πάθει ζημιά!
Το post Βασίλης Βαφειάδης “Έχω πάθει ζημιά” | Video Premiere αναρτήθηκε πρώτη φορά στοMusicPress.
from MusicPress http://ift.tt/2opZtIf
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου