Μπροστά στους Έλληνες μουσικόφιλους εμφανίστηκαν για πρώτη φορά οι The Killers, προσφέροντας μία εκρηκτική βραδιά που θα μείνει αξέχαστη. Οι The Killers ανέβηκαν στη σκηνή του «EJEKT Festival», στην κατάμεστη Πλατεία Νερού και με τα τραγούδια του συνάρπασαν το ελληνικό κοινό που τους υποδέχθηκε με θέρμη! Αυτή ήταν η πρώτη φορά που εμφανίστηκε στην Ελλάδα το […]
Περισσότερα στο hit-channel.com
from Hit Channel http://ift.tt/2scNIq1
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου