Οι The players συμμετέχουν στο διαγωνισμό της Amita Motion “Back to Bands” και συγκεντρώνουν ήδη το δικό τους φανατικό, γυναικείο ως επί το πλείστον, κοινό που περιμένει εναγωνίως το πρώτο τους επίσημο single.
Η παρθενική εμφάνιση των τριών αγοριών πραγματοποιήθηκε στο λαμπερό χαλί των 14ων βραβείων του Mad και τα φλας των φωτογράφων συγκεντρώθηκαν πάνω τους.
Το post Οι The Players είναι το νέο και πολλά υποσχόμενο boy band της Minos Emi αναρτήθηκε πρώτη φορά στοMusicPress.
from MusicPress http://bit.ly/2tHLtjw
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου