Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Ακούστε το remix του Παναγιώτη Μπρακούλια στο “Φταίω εγώ” του Δημήτρη Αβραμόπουλου!

Το “Φταίω εγώ” ανανεώθηκε.

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος που γνωρίσαμε λίγο καλύτερα μέσα από το Rising Star, αφού μας παρουσίασε το νέο του τραγούδι αλλά και το video clip, ήρθε η στιγμή και για το remix του τραγουδιού.

Το remix του single επιμελήθηκε ο Παναγιώτης Μπρακούλιας και είναι πλέον εδώ για να το ακούσουμε!



from music.net.cy http://bit.ly/2f8cNln
on IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου