Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017
Γιώργος Μάης - Δε Σε Ξεπέρασα
Μουσική: Γιώργος Μάης
Στίχοι: Γιώργος Μάης / Μάριος Κοντογιάννης
Επιμέλεια-παραγωγή /Γιώργος Μάης -Soho Music
Ενορχήστρωση,Programming-Γιώργος Μάης
έπαιξαν οι μουσικοί.
Νίκος Σταυρόπουλος - Ηλεκτρικές κιθάρες
Γιώργος Μάης - Μπουζούκι,πλήκτρα
Ηχογράφηση,mixing,mastering: Νίκος Σταυρόπουλος @ 3Hxo Recording studio
Ευχαριστούμε τους μικρούς Μάνο & Διαμαντή!
LYRICS:.
Το βράδυ που ήρθα να σε δώ
σε άδειους δρόμους οδηγώ
ταχύτητα ανέβασα
με κόκκινο προσπέρασα
όλα σε μια στιγμή τα ανέτρεψα
τα ανέτρεψα
Δέ σε ξεπέρασα
όσο κι άν έκλαψα
χάνω τον έλεγχο
τους δρόμους έπιασα
Δέ σε ξεπέρασα
γιατί βρέ άπονο
αλήτη μ΄έκανες
και έχω παράπονο
Το βράδυ που ήρθα να σε δώ
σε άδειους δρόμους οδηγώ
τον έλεγχο μου έχασα
τα όνειρά μου έσβησα
όλα σε μια στιγμή τα ανέτρεψα
τα ανέτρεψα
κυκλοφορεί απο την ''Soho Music''
Contact/sohomusicgreece@gmail.com
on Dailymotion http://bit.ly/2g6pM4p
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου