Τα συναισθήματά της για τη Δέσποινα Βανδή και τις ημέρες που μοιράστηκαν στην περιοδεία του εξέφρασε η Έλενα Παπαρίζου. Η Δέσποινα Βανδή και η Έλενα Παπαρίζου ολοκλήρωσαν την καλοκαιρινή περιοδεία τους και το μόνο που κρατούν είναι όμορφες στιγμές και μία εξαιρετική σχέση που «γεννήθηκε» μέσα από την έκδηλη χημεία τους. Για πρώτη φορά μαζί στη σκηνή, παρουσάσαν ένα πρόγραμμα […]
Περισσότερα στο hit-channel.com
from Hit Channel http://bit.ly/2fHabI2
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου